vecihi evet olmuşum bende kalça çıkıklığı da varmış ama o yüzden süreç biraz uzamış ortez değil de bot kullanmışım ortasında ara bar yokmuş bir sıkıntım yok sadece önceleri düz basmaya özen gösterirken biraz acırdı şimdi alışkanlık oldu sanırım onun dışında hiçbir zorluk yok