Kızlar annemin boynunda fıtık vardı. Kontrole doğru düzgün hiç gitmedi. Öncesinde kollarında sinir sıkışması da vardı. O yüzden çok anlamadı diyebilirim ağrısını hep sinir sıkışması sandı. Her neyse boyun fıtığındaki bir fıtık omurilik kemiğini zedelemiş. Oraya platin takılacak acilen dediler. 10 gün içinde son tomografi sonucu çıkacak ve acil ameliyat olacak. Bu durumu yaşayan var mı? Bir de zorlu bir süreç mi? Annem asla önemsemiyor 🤦🏽♀️