Valla başta bende kullanmamıştım ama 4. Aya giricez keloid olmuşum o yüzden dermatix alsım mecburen, önceainde kantaron yağı sürüyordum yarısı düzelmiş sorunsuz yarısı şiş hala kabarık, bence kullan başta mutlaka yazmadıysada soe doktoruna kendin al mutlaka derim