busram92 Bebeğim 9 buçuk aylık. Anne sütünü sağıp veriyorum. Emmiyor. Beslenme rutini nasıl olmalı ? Önce anne sütü ardından öğün mü yoksa tam tersi mi ? Bu ikisini yapınca ara öğün için karnı aç olmuyor bebeğimin. Bu ara öğün tam olarak ne ?
tamamdanolmuss busram92 bu aylarda önce katı sonra sıvı gıda olmalıymış diyor doktorlar. Ben asla yediremem önce emmesi lazım emmeden duramaz