ebraz Oğluma 5 aya kadar su vermemiştim ama kışa denk gelmişti kızım 3 aylık ve çok terliyor hava malum yanıyor sizce su vermelimiyim ?
CilekliKedy ebraz 3 ay 20 günlükken vermeye başladım ama her gün düzenli değil aşırı sıcak günlerde ihtiyacı olduğunu düşündükçe verdim şu an 4 aylık aynı şekilde devam ediyorum
poyrazim1312 ebraz ver girsin 1 2 cay kasigindan bisey olmaz en azından dudaklarını islat havalar çok sıcak yazık kuzulara
seydaalc Bende öğlen vakitlerinde veriyorum birkaç günde bir mama verdiğim için 3 ay olacak 1 hafta sonra