Deriko canım maalesef bende çok şiddetli yaşadım o dönemleri. Benim sana tavsiyem hiç bir ilaç tamamen kesmiyor ilaç kullanma , hamak tarzında veya herhangi bi sallanan bir beşik gibi bir şey alarak sancı zamanlarında rahatlatmaya çalış. Ben yeni doğum yapıp , dinlenmeye çok ihtiyacım olduğu halde , eşim , annem ve ben devamlı sancı anlarında antrede koşuyorduk.
Kucağımıza alıp koşuyorduk , şarkı söyleyerek aşağı yukarı hafif hafif ağlama derecesine göre sallanın beraber ,
Oturur pozisyonda bebeğinizi dizinize yatırın bacaklarını hafif hafif karnına doğru baskı yaptırın rahatlıkla gazını çıkartır , kakasını yapar.
Her emzirmede muhakkak gazını çıkartın.
Hiç bir şekilde susmuyor devamlı ağlıyorsa alıştırmamak için arada zorlandığınız zamanlarda iki kişi battaniye arasına alarak bebeğinizi sallasanız kesinlikle susar.
Ben o zamanlar denemedim ama yarım kundak yapıp uyutmaya alıştırınca susuyor diyorlar deneyebilirsiniz . Benim 3. Ayda tamamen tüm sıkıntıları gitti. Biraz dişinizi sıkmanız lazım maalesef. Geçmiş olsun.