atarepla Oğlum 6 tane tişörtüne birden kayısı lekesi yapmış :) ve uzun süre kaldılar bavulun içinde. İki farklı leke çıkarıcı denedim. Unibaby ve ebebek markası bir şey. Hiç çıkmadı. Tavsiyeniz var mı?