annesionucoksevermis bizim bakanlık 2 seneyi 1 seneye düşürdü. Ama ben hala 6 aylık çalışanım. Yönetmeliği de okuduğumda zoraki hallerde sağlık,eş mazereti,çocukların öğrenim durumu olduğunda 1 sene şartıda aranmaz diyor. Şu anda aileden kızıma bakacak bir anne baba kayınvalide kimsemiz yok. Kreşler almıyor. Eşim zaten günlük 2 saat yol gidiyor merkeze. Tamamen buraya benim iş yerime yakın olsun diye oturmuştuk ama hüsranla sonuçlandı. daha taşınalı 1 hafta oldu ve tekrar taşınacağız olmazsa kızımı merkezde kreşe verip ben git gel yapacağım. Öyle içini dökmek istedim kızlar çok zor bir dönemden geçiyorum🥲
[silindi]