Drnesra ben oldum canım 50 günlüktü benimde acil sezeryan oldum hemşirelerden rica etmiştim bebeğimi uyutup girdim 1 saat sürmedi benimki geldiğimde hala uyuyordu ameliyat sonrasıda ilk iki gün gaz sancım oldu onun dılında dikişlerde hiç bişi olmadı zaten küçücük deliyolar acımıyor bile parmak kesiği gibi üçüncü günü evime geldim annemde kalmıştım sildim süpürdüm temizlik yaptım bebeğime baktım hiç bişey olmadı bende sezeryanlıydım