Merhabalar bebeğimde son zamanlarda iştahsızlık vardı doktorumuza götürdük tahlil istedi kanında D vitamini çok fazla çıktı vitamini kesmemi yoksa zehirlenebileceğini söyledi bu durumu yaşayan var mı? Açıkçası korktum bu ara kusma ve iştahsızlık çok su içme isteği var internette de bu belirtilerin zehirlenme belirtisi olduğu yazıyor acaba zehirlendi mi ne yapabilirim normale dönmesi için?