Kızlar bebeğim 11 aylık dün gündüz 6 kez kaka yaptı. Gece uykuda hiç yapmazdı ve gece bir kez yaptı . Uykusu çok bölüktü . Süt içmeyi reddetti. Huzursuzdu . Bugün de iştahsız . Yarına doktor randevusu aldım ama acile mi götürsem? Diş olabilme ihtimali de var böyle bir durumu yaşayan var mı?