seymayldzz benim de böyle oldu tam 9 aylik olana kadar sürdü, doktora gittiğimde vichy dercos un mor olanını verdi. Doğumdan sonra hormonal değişiklik sebebiyle olduğunu söyledi saç köklerimin açık olduğunu, bir kaç aya normale döneceğini söyledi. Öyle oldu gerçekten