Tky58 Benim de uykum çok ağırdır ama duyuyorsun beğin duyma odaklı uyuyor ☺️
En kötü ihtimal eşiniz uyandırır sizi. Benim doktorum 2 ayın sonunda 3 saate bir emzireyimi dedim oda bana senin eylül hanım paçayı yırtmış aç olunca merak etme anlarsın dedi 😬🤣 uykusunu bölme gece uykusu gelişimi için önemli dedi. Yatırmadan önce iki memeyide emziriyorum sonra uyutma işlemi düzenli ritüel oluşturdum aynı saat ışıklar kapalı azıcık gece lambası öyle uyutmaya çalışıyorum.