Merhaba bebeği erken doğupta topuk kanında kah değeri yüksek çıkanlar var mı acaba aramızda süreç nasıl ilerledi hastalık belirtileri neler acaba? Bizde değer yüksek çıkmıştı takipliyiz. Doktor son kan tahlilinde değerler yüksek ama kilo alımı var belirtileri çok yok demişti. Değerlerin yüksek çıkma sebebi bu hastalık mı yoksa erken doğum mu onu öğrenelim ona göre nasıl bir yol izleyeceğimize bakarız demişti. İki gündür kusması var bebeğimin doktor kusması var mı diye soruyor her kontrolde. Bu hastalık belirtisi mi ne yapmam gerekiyor lütfen başından bu durum geçenler yardım etsin