ist3455 Biz ilk dozunu yaptırdık ateş vs de yapmadı. Yaptırmayan da çok var evet ama yaptırmayıp çocuğu hastalığı yaşadıktan sonra pişman olan çok insan okudum hem burda hem İnstagramda. Aşısı var diye hasta olmayacak değil ama olursa ayakta atlatması açısından çok çok önemli. Aşısı olmayan çocukların genelde hastanede yatması gerekiyor.