betul97_ bana dün sağlık ocağındakiler eczaneden alacaksınız özel aşıyı dedi burada yaparız alırsınız verem aşısı ile aynı gün yapılması lazımmış ya da 1 ay sonrasın da yapılması lazımmış rota aşısının öyle söylediler doktorumla da ağustosta planlamasını yapacaktık özel aşıyı sağlık ocağı da 1 hafta sonra aşıya çağıracak