Ya hu yok oyle bir sey. Uyusturucu degil ki bu ilaclar. Uyku verirse anormal derecede yan etkidir hemen degisir doktor.. toplum ne kadar öcü haline getirdi bu ilaclari. Tedavinizi olun ve inanin cooook daha iyi olacaksiniz. Enerjik, beslenmesi uykusu duzgun…