Kızlar dün öğlen pedikür yaptırdım. Batık vardı çıkardı kız ama bayılıcam acıdan. Şişti kızardı zonkluyor sürekli. Dünden beri batikon sürüyorum, akşam ve bu sabah fusix yara kremi sürdüm antibiyotikli. Ama hala zonkluyor, yürüyemiyorum. Ayağa kalkınca daha çok şişiyor ve yanıyor. Açık yaraya kolonya değer yanar ya hani ama hemen geçer, bu geçmiyor. Öyle bi yanma öyle bi acı. Başım dönüyo artık acıdan. Ne yapmalı? Acile gitsem olur mu? Ateş basıyor beni çok.