ilenalemin Kızlar saat başı uyanıyor.gerçekten saat başı uyanıyor.bazen daha erken uyanıyor.mesela dün gece 1den sonra ayagımda salladım sabaha kadar yine de uyumadı.on dk uyuyup uyandı hep.ve uzun zamandır böyle.artık sinirden ağlıyorum.bişey diyimn nolur
maybeybi ilenalemin ay sonunda 14 aylık olacak aynıyız sanırım bi de azı dişi geliyor gece gündüz çığlık çığlığa ağlıyor