Kızlar bebeğime emzik verme taraftarı değildim normalde ama 10 gün sonra 3 aylık olucak elleri parmakları ağzından çıkmıyo en son kusucak gibi oluyo😄 bunu çok keyifle yapıyo 🤣onun için emzik çare olur diye düşünüyorum en azından uyku zamanı gözümün görmediği yerde parmaklarıyla kendini kusturmaz.Aventin biberonundan çok memnunum emziğide aynı marka almak istiyorum e bebekte 3 4 farklı çeşidi çıktı hangisini alsam karar veremedim siz hangisibi kullanıyosunuz