kucukyavrumm11 Gebelikte tamamen bıraktım ama emzirmeye baslayınca tekrar içmeye başladım bırakamıyorum vicdanım hiç rahat değil iyi bişey yapmıyorum ama bırakamıyorum da
organikirmik kucukyavrumm11 uzman desteği alsanız bırakmak için? Kısa sürede bebeğinize zararını görmeyebilirsiniz ama uzun vadede daha çok pişman olursunuz bence geriye de dönemezsiniz o zamandan sonra
metinli kucukyavrumm11 bende aynı gebelikte hiç içmedim günde yârım paket içiyorum suan stresle başka şekilde başa çıkamadım Lohusalik zor geçmese belki içmezdim tekrardan
[silindi] Gebelikte sigaradan tiksindim doğumdan sonra başladım günde 1 paket oluyor bazen. Evet vicdanım rahat değil ama benim de tek keyfim bu
bebekyamac Hamilelikte bi anda tiksindim kahve sigara vs…şak diye kestim simdi doqdu 4aylik oldu geri basladim 3.ayinda🤦♀️vicdanı hic sormayiiin ama malesefff iciyorumm😥
kucukyavrumm11 bebekyamac maalesef ne yazıkkı cogu kişi yadırgayanilr ama kimse kimsenin ne yaşadığını bilmiyor allah esirgesin bebeklerimizi
Deletedmom_128 kucukyavrumm11 alıştım hamilelikte de günde 2-3 tane içtim daha fazlasını içmedim . Şuan emzirirken de 2-3 max 4 içiyorum ama annem kardeşlerim çok vicdan yaptırıyor nasıl yapabiliyorsun bunu diyor . Bilmiyorum dayanamıyorum akşamları içmek istiyorum tüm gün içmiyorum akşam olunca içiyorum. Hamilelikte de böyleydi
Deletedmom_128 kucukyavrumm11 alıştım hamilelikte de günde 2-3 tane içtim daha fazlasını içmedim . Şuan emzirirken de 2-3 max 4 içiyorum ama annem kardeşlerim çok vicdan yaptırıyor nasıl yapabiliyorsun bunu diyor . Bilmiyorum dayanamıyorum akşamları içmek istiyorum tüm gün içmiyorum akşam olunca içiyorum. Hamilelikte de böyleydi
ysm53 kucukyavrumm11 ben de hamilelikte ağzıma sürmedim. 1 aylık olunca başladım alışamamıştım anneliğe bir türlü kendimi de çok yalnız hissediyordum günde 6-7 içiyorum benim de vicdanım hiç rahat değil ama kafayı yiyecek gibi oluyorum 5.5 aylık şu an.
didoece kucukyavrumm11 bende hamilelikte bıraktım emzirirken de 6. Aydan sonra günde 1 kez bazen hiç içmiyorum eskisi gibi de istemiyor canım çok şükür