kuzeyyy07 Çok iyi anlıyorum, bu tarz insanlar çok fazla. Karşıdaki annenin ruh halini, bebeğin ihtiyaçlarını, bireysel farklılıkları ve sağlık öyküsünü bilmeden idealize ettikleri annelik anlayışını dayatarak aslında kendilerini yüceltmeye çalışıyorlar. Bu kesinlikle sizle ya da bebeğinizle ilgili değil. Bebeğiniz için en uygun olanını siz bilirsiniz. Benim bebeğim de prematüre doğdu ve akranlarından tabi ki daha minyon ama hiç kimsenin zayıf ya da küçük demesini umursamam çünkü hem o zihniyeti çok iyi biliyorum hem de bebeğimin gelişimini kendi içinde değerlendiriyorum.