Ayseee60 Kızmar arkadasımın testi birini aksam birini sabah yaptı. Ben silik görüyorum ama umutta vermek istemiyorum birde bu erken testlere hiç guvenmiyorum kaset test al dedim. Yapar yapmaz çıktı silikler siz varmı 🌸
kizinaasikbiranne Ayseee60 ben buradan tam göremedim demek ki çizgi az da olsa var mı? Varsa daha çok yeni hamilesin.
kizinaasikbiranne Ayseee60 preductor early yok mu ondan yapsaydın ya da 2 gün bekle tekrr yap ben bu testle hamile olduğumu öğrendim
betulggd Ayseee60 ben de erken gebelik testiyle hamile olduğumu aynı bu kadar silik çizgiyle öğrenmiştim. Her gün yaptım test koyulaşma oluyor mu diye. Koyulaşma arttıkça dayanamadım kan testi verdim ve ilk betahcg sonucum 90 çıkmıştı adetime 2 gün kala. Bence olabilir birkaç gün sonra kan testi versin mutlaka.
Mukadded betulggd merhabalar iki gün kala belirti hissettirsin ağrı vs adet ağrısı gibi bende bekliyorum da merak ettim