asafimkavun
Sabah kalk kalk sesiyle uyanma
Kahvaltı hazırlama o sıra açlığını bastırması için atıştırmalık yediriyorum.
Kahvaltı sonrası oyun vakti ( o ara makineleri çalıştırıyorum varsa)
Sonradan çamaşırları asma vakti .
Çamaşır asarken o balkonda oyun oynuyor.
Asma işi bitinde balkonda resim çiziyoruz.
Balkondan içeri girince atıştırmalık birşeyler veriyorum.
O sıra yatak odalarını topluyorum.
Öğlen uykusu geliyor onu uyutuyorum.
Uyuduğunda ya bende uyuyorum ya oturup keyif yapıyorum yada yemek hazırlıyorum.
( bu yemek kısmı karışık yarı yarıya bazen kızım uyumadan ocağa koyarım uyanana kadar pişer hazır olur)
Kalkınca hemen karnını doyuruyorum.
Aile büyüklerinden birini arıyoruz konuşuyoruz.
Konuşma bitince çizgi film acıyorum onu izlerken bende evi süpürmeye geçiyorum. Tabi koşa koşa bana geliyor süpürgeyle oynamaya geçiyor.
Akşam serinliğinde evi topluyorum. O aralarda çizgi film açıyorum. Tabi çoğu zaman iş yaparken yine bırakmıyor beni peşimde takipte.
Evin tüm işi bitince akşam yapılacak yemeğin devamını yapıyorum. O sıra bazen yanımda mutfakta oturuyor tezgahta yer yapıyorum. O orda oyun oynarken bende işimi hallediyorum. Bazende hiç dokunmuyor bana oyun oynuyor içerde değişiklik gösteriyor yani bazıları.
Ya havuzunu dolduruyorum yada direkt banyoya atıyorum suyla oynuyor.
Çıkarınca yine karnını doyuruyorum.
Eşim gelene kadar oyunlara resime devam. Güneş giderse balkona çıkıyoruz. hep değişiklik gösteriyor bunlar.
Eşim gelince üzerine attığım gibi kaçıyorum 😂😂😂
Koş koş koş mutfağa eşim kızımla oynarken yemekleri hazırlayıp masaya koyuyorum. Kızımda yanına oturuyor. Ben mutfakta keyif yapıyorum.
Öyle işte zaten eşim geldikten 1 2 saat sonra uyku saati geliyor.
Bu günde 08.30 gibi kalktık kahvaltı hazırladım hemen kızımda O sıra babasıyla uğraşıyordu. Eşimin gitmesi ile hazırlamam bitti. Hemen kahvaltı yaptırdım. Çamaşırları topladım makineyi çalıştırdım. Mutfaktaki yıkanmışları yerleştirdim. Şimdi oyun oynuyoruz bir balkon bir ev arasında gidip geliyoruz.