gamze08 tospikannesi_ ever kalınlığı yaza asla uygun değil onun farkındaydım bende şimdilik prima ya şans vericez geçince de bakıcaz artık
gamze08 alinmom o anlamda demediğimi anladığınızı zannediyorum çok sık denilecek kadar değil baktım işaret renk değiştirmiş ve de belli oluyo çiş biriktiği hemen alıyorum 🫠 ama böyle bi pişik le nabıcamı bilemediğim için tedirginim anlatmak istediğim buydu
alinmom gamze08 bir şok yaşamadım değil 😅 dediğim gibi bezinizi değiştirebilirsiniz bebeklerin cildi çok hassas her marka iyi gelmiyor.
gamze08 benanne13 keşke bizde böyle başlasaydık atopik cildi olduğu için bebeğimin bizde mustela kullanıyoruz önleyici olarak sürekli ama bunun önüne geçemedi
benanne13 gamze08 doktorumuz sudo creami onerdi biz arada sürüyoruz onu ama asıl açık yaralara pişiklere vs çok iyi geliyormuş🙏🏻
duyguluinsan gamze08 geceleri ya da uzun uykudan önce prima takın. Uygun fiyatlı olanları takıp takıp atın. Çok bekletmeyin. Bir de en az yarım saat poposınu havalandırın bence.
gamze08 duyguluinsan havalandırmayı denedim ama çok su içiyo bide yaz şimdi karpuz falan da yiyo hiç açık tutamıyorum hemen çişini yapıyo yerinde de durmuyo bişey sereyim altına otursun yatsın o da yok maalesef
birmommy gamze08 iyi ve güvendiğiniz bir yağ varsa deneyin derim bizde çok işe yaradı bebeğim hiç pişik olmadı desem yeridir
birmommy gamze08 evet zeytinyağı ama bazı zeytinyağları katkılı veya asit oranı çok yüksek oluyor o yüzden güvendiğiniz dedim 🩷