Bebeğim 80 günlük 10. Gününde mamaya başladık bebeğim her öğünden sonra içmiyor mamayı ama bazen sütüm hiç olmuyor ve agliyor en başından beri bu böyle yani biberonu tattiği için memeyi almamazlık yapmiyor ne zaman sütüm azaldi bebeğimin kilosu düştü o zaman anladım çünkü göğüste süt bitiyor aglamaya baslşyor emdikce gelir evet ama süt gelmediği için ağlıyor sinirleniyor her şeyi deniyorum ilaç bile kullandim sütüm artsın diye sol göğsümde tamamen gitti sağ tarafi emerken oradan bir kaç damla geliyor o kadar dün ise hiçbirini emmek istemedi ağzına bile almak istemiyor ne yapacağım bilmiyorum emdikce gelir ama emmiyor süt olmadipi için