Mrvalpr 2 cocugum vardı 3.ye hamile kaldım ve bebeklerimin tek yumurta ikizleri olduğunu ögrendim şuanda 4.5 yasında ogullarım var iyiki varlar diyorum çok şükür çocuklarımı valla kendim baktım kendim büyüttüm kimseden bir yardım almadım sadece eşim herşeyde destekçim oldu 😊