karpuz_ Gunesnil_23 hayırlı olsun canımmmm😍 isim önerisinde pek iyi değilim kendi kızım olsa ona bile ne koyarım bilemiyorum o yüzden önerim yok malesef 🤣🤣
acemi_mom1 Gunesnil_23 Kızım Elisa Lina 🧚🏻♀️ Aklımda ki dıger isimler; Arya , Erva , Bera , Hüma, Simay , aysima , almira , kayra… Umarım fikir olur size 🌸
Kupeklergiremez perla_ bacım mevzu illa cennetse direk cennet koysun 😂😂😂Allah aşkına şöyle saçma şeyleri bi köşeye bırakın ya
perla_ Kupeklergiremez neden isim güzel aslında sadece anlamları öyle yazdığı için yazdım yoksa kendi kararı arkadaşın ne koymak istiyorsa ..
ikibaloglanannesi Gunesnil_23 Güneş & Nehir Güneş & Dünya Güneş & Ada Güneş & Gülce Güneş & Gökçe Güneş & Mihrimah Güneş & Nil Güneş & Burçak
starwomen Gunesnil_23 Yaaaa ne güzel canım sağlıkla kucağına al inşallah. 😍 Ne zamandır göremiyorum seni. Nasılsın? Hamişlik nasıl gidiyor ☺️
kubra00k Hayırlı olsun. Kızım olacağını bilsem ikinciye düşünürdüm😁 kızım olsaydı adı “ İpek ” olacaktı. Oğlum Metehan oldu😁