ikikedibirbebek Son 1 aydır falan böyle yaşadığımız şehir çok sıcak olduğundan baya su içiyor ondan mı başka bişeyden mi acaba sizin düşüncenizi de merak ediyorum 😂😂
organikirmik ikikedibirbebek ben gece başka bez kullanıyorum sabah kullandığım bez muhakkak taşırıyor
irosiva ikikedibirbebek her zaman gece yatarken 1 numara büyük bez taktım normalde 5 takıyorsam gece sıkı şekilde 6 taktım çok nadirdir taştığı benim oğlum da çok su içip çok çiş yapardı
ebrubtl Benim oğlumda uyurken çok su içer gece 3 kere altını değiştiririm yaz -kış fark etmez ama bizde ☺️
ebrubtl ikikedibirbebek tabi karşı binadan bir komşu bana dedi ki kaç tane bebeğiniz var her gün çamaşır yıkıyorsunuz 😂