kaandurumoms klasik mavi olanı kullanıyorfum doğumdan beri hiç sıkıntı yaşamadım. Geçen indirimde diye premium aldım ama pek beğenemedim, resmen kokuyor bez sentetik bi kokusu var . Yorumlarda da yazıyordu ama bi şans vereyim dedim .Bi daha almam o yüzden