Merhaba
Emzirme sıklığını nasıl ayarladınız kızlar? Ben hastanede ilk doğum yaptığımda emzirmenin sonundan diğer emzirmenin başına üç saat ekleyerek emzir demişlerdi. Bu doğru mu yoksa iki emzirmenin başlama saatleri arası mı üç saat olmalı? Chatgbt kafamı karıştırdı ve internette de cevabı bulamadım. Ne ola bu iki/üç saatte bir emzirme?
Netleştirmek için örnek vereyim:
Saat 12 de emzirme başladı ve yarım saat emdi bebek diyelim sonraki emzirme saat 15 te mi başlamalı yoksa 15:30 da mı başlamalı?