Ben her iki çocuğumda da 1.5 aylıkken regl oldum. Her ay belli zamanlarda biraz azalma hissediyorum ama tekrar düzeliyor. Çok kafaya takınca daha çok azalıyor. Stres yapmamaya çalışın, nasıl olsa tekrar düzeliyor. Kesilme dye bir şey söz konusu değil ama. İlk çocuğumu 15 ay emzirdim, şimdiki 3 aylık hala emiyor.