canog Merhaba anneler sütümü sağdım daha sonra içeceği zaman isittim ama hepsini icmedi kalan süte ne olur içmesine sıkıntı olur mu?
Gokturkmom canog kalan süt bidaha ısıtılmaz ,risk almaya gerek yok bence kullanmayın.Ben içemediğini döküyordum.