Merhaba tuvalet eğitimi hakkında birşey sormak istiyorum 22 aylık bir kızım var başladık nerdeyse 10 gün olacak sanırım ilk etapta oturuyordu lazımlıga sonra direnç göstermeye başladı , fakat bez taktırmak istemiyordu , merdivenleri tek başına cikabiliyor, kaka çiş gelince yaptım diye altına da yaptığında soluyordu altına yapıyordu çoğunlukla 1 kez sanırım lazımlık denk getirdik bu süreçte onun dışında kakası gelse bile yere yapmak istedi özgür bıraktım zorlamadım illede lazımlık diye direnç gösterdiği için lazımlıga, altına da şimdi yapmamak için sıkıyor kendini uzun süre çiş tutuyor bu normal bir durum mu? Kaka geldi diye ağlıyor ama onu tetikleyecek korkutacak asla bir durum olmadı ve hani hazır değil mi diye düşünerek bez takmaya döndüm asla istemiyor ağlıyor bezi çıkar diye çıkarıyorum ama normalde yapmıyor altına tutuyor anladığım kadarıyla en son dayanamazsa kacırıyor su icirmeye calsyrm bolbol ama pek bu duruma anlamda veremedim normal mi değil mi diye, hani Hazır değil diye dusunecegm ama kakasını soluyor kendi camasirini indirebiliyor altına yapınca çıkarıyor mesela bensiz desteksiz , ve yaptıktan sonra kendini peçete ve mendille temizlemek istiyor gösteriyor böyle yapılır diye, sabaha kadar başladığım ilk gün hariç hep kuru uyandık yatmadan 1 saat önce sıvı alımını kesiyordukAma lazımlık oturalm oturalm diye çok diyordum o mu baskı oldu diye düşündüm hic birsey dememeye başladım ama altına da yapmakdan vazgeçti ağlamaya başladı bezi de istemiyor şuan nasıl davransam şaşırdım bu süreç normal bir durum mu?