Mislina01 Kızlar 4 aylık bebegim günde 3 kere kaka yapıyor bu normal mi bide çok kaka yapan bebek az kilo alir diyorlar dogrumu
Haribo42 Mislina01 bnm oglum asiri sulu yapiyordu sadece anne sutu aliyodu ama ishal saniyodm hep o kdr sulu yani doktor normal dedi
Haribo42 Mislina01 sadece emziriyosun dimi yok verme benim oglum 5 bucuk aylikk hafiften ek gidaya basladim tadim vs duzeldi gibi kabiz hatta:))
Mislina01 Haribo42 gündüz sagıyorum gece emziriyorum gündüzleri emmiyor günde 1 yada 2 defa mama veriyorum
Defnecikkk Mislina01 benimkide yapıyor hatta gece yarı uyur emzirdigim için gazını ancak kaka ile çıkarabiliyor sabah. En baştan beri böyle yapıyor. Kilo alımı da şükür iyi
Aminem Mislina01 4 buçuk aylık en az 1 kere yapıyo 2 kere yağtıgıda oluyo kabız olmasndan iyidir ve 2 aydır ayda 800 gram alıyo
2lokummannesiii Mislina01 kilo almıyorlar evet ama üç fazla değil. Benim oğlum bi ara 6 kez yapıyordu kilo verdi almayı bırak.