Kızım 2 yaşında beslenmesi hiç yok her zaman yoktu yeni gelişen bir durum değil doktor kilosu geriden geliyor dedi hiçbirsey yemiyor kaparsam yapayım gitmediğim gelişimsel pediatri kalmadı ama yok yani düzelmedi suan da kilosu 9 kilo 800 gram kıyafeti ile bu şekilde çıktı yani çok fazla üzülüyorum bu duruma bilmiyorum neden böyle sürekli kafama takıp duruyorum bu durumu sağlıklı degilmi neden böyle dşye değerleri hep düşük yemediği için düzelsede bir ay sonra geri düşüyor