Happycat Kızlar gece gece aklıma düşen bir soru. Reglim iki gün erken oldu ve 2.5 gün sürdü. Normalde 10 gün sürer. Bir ihtimal olabilir mi?
simseklivekalpli Happycat benim reglden 2 hafta sonra oldu 2 gün leke gibi geldi ama pembe miydi kahve mi hatırlamıyorum, duzensizdi o zaman herhalde regl oldum dedim ama yerleşme kanaması çıktı. O ay gebe olduğumu öğrenmiştim.
Happycat İlk hamileliğinde yerleşme kanaması olmuştu ama 1-2 damla falandı. Bu baya pedi dolduran bir kanamaydı.
simseklivekalpli Happycat zaten regl gününüz de yakınmış bir test yapın ya da doktora gidn isterseniz belki hormonlarda bişey olduysa etkilemiştir.
Happycat simseklivekalpli şehir dışındayım eve dönünce test yapacağım olmadı da yaşayan varsa diye fikir almak istedim.
dayes Happycat ben yaşamadım ama çok duydum leke gelip adet kanamam başlamazsa korkudan bayılmaya başlıyorum 😂