yagizatlas 2 aylık bebeğim sürekli emziriyorum sütüm de var emiyor da ama bezinde turunculuk var nedeni nedir beslenme kaynaklı yazıyor internette ama doyduğunu düşünüyorum
bilinmeyen123 yagizatlas bizde olmuştu aynı durum suan 2 yaşında ben o zamanlar tedirgin olmuştum ama doktor da enfeksiyon tarzı durum olsa huysuz olur durmaz falan demişti yani enfeksiyon anlaşılır demişti
yagizatlas simseklivekalpli hastalık belirtisi olabilir yazıyor yada beslenme yetersizliği vallahi internette bizi kışkırtıyor resmen turunculuk görünce korktum
simseklivekalpli yagizatlas internet de sıkıntılı ya, havalar sıcak terliyor bebekler aç olsa anlarsınız illaki ağlar duramaz zaten terle sıvıyı attığı için haliyle idrar rengi koyulasiyor hepimiz öyleyiz 🥲
yagizatlas simseklivekalpli öyle tabiki ana yüreği herşeyi takıyor kafaya bide 2. Çocuğum ilk olsa neyse dicem de 😂
simseklivekalpli yagizatlas yaa benim 3.cocugum yemin ederim ilkinde cahil cesareti mıdır nedir hic kaygılarım yoktu 2 3 oldu bende hepsi başladı 🤣
yagizatlas simseklivekalpli bende de öyle oldu vallahi büyüdü o 3 yaşında şuankinde daha kaygılıyım 😂
yagizatlas bilinmeyen123 sütüm mü yetmiyor diye düşündüm ben ya olur ya anlamam ağlamıyor aç olsa ağlar diyorlar turuncu görünce beslenme kaynaklı yazıyordu