Mehmetyagiz_ Lilyum2729 merhaba sizde de var ? Süreç hakkında bilginiz var mı babamda da çıkmış mr sonucunda henüz doktora göstermedi ama korktum
sultan27cihan Lilyum2729 çok geçmiş olsun babam da vardi başta şişkinlik olduğunda çok onemsememisti ağrı olunca kulak sandık tükürük bezinde tümör varmış patolojiye örnek verdik iyi huylu çıktı ameliyat oldu çok şükür şuan iyi ama çok zorlu bir süreç
sultan27cihan Mehmetyagiz_ ihmal edilmemesi gereken bir durum erken tedavi iyidir Allah korusun kötü huyluysa geç kalınmaması lazım babama başta kötü huyluya benziyor demişlerdi patolojiden sonra rahatladık yüzünde iz kaldı tabi dört saate yakın sürüyor ameliyat