Kızlar selam kızım 6. Ayına girdi ⅔ aylıkken çığlık ses çıkarma vardı şuan yok sosyal gülümseme var gülme var hatta sesli gülüyor bazen dönüyor oyuncaklarıyla oynuyor yerdeki yanındaki oyuncağını alıp oynuyor hatta atma diyorum atıp bakıp gülüyor dilini göster diyorum ben gösteriyorum gösteriyor kısa süreli oturuyor yani motor gelişimi çok iyi ama ses çıkarmıyor ne yapmam gerek