unknownlove ben yaklaşık 8-10 senedir kullanıyorum onuda kendim keşfetmiştim. Makyajımı geceleri uyumadan vazelin ile silip uyuyordum sonra sonra fark ettim ki kirpiklerimde uzama ve besleyici bir etkisi olduğunu gördüm. Kaşlarımada sürüyordum seyrek kısımları dolmaya daha yoğun olmaya başladı. Yani hiç bu zamana kadar bir zararını görmedim ☺️ halada kullanıyorum çok iyi geliyor 💕