Kızlar bebişim 3. Ayını doldurdu daha yeni. Hala kafasını dik tutamıyor tam olarak. Kucağımıza aldığımızda falan hep sağa yatık şekilde duruyor yarın foto atarım daha net anlarsınız zaten. Bu normal mi yoksa bu aylarda baş kontrolü olması mı lazım bi doktora göstereyim mi çevremdekiler normal değil dedi aklıma takıldı ya