Sabah cok şükür kuru kalkti gece de kontrol ettim ama hic kaldırmadım . Sabah uyandıktan sonra hemen gittik tuvalete ama yapmadi su verdim kahvalti yaptik yine yapmadi en son saat 11.30 gibi dayanamadı lazimliga denk getirebildik yaptı 😀aradan yarim saat geçmeden altına kaçırdı. Gun içerisinde surekli sordum ara ara oturttum 10 dk bazen yakaladık bazen yakalayamadik. Biraz yorucu geçti 10 defa lazimliga yaptıysa 10 defa da kaçırmıştır. Cok sivi tüketiyor o da kendince haklı napsin cok sıcak. Oglen uykusunda maalesef kaçırmışti cunku tuvaletini yapmadi bi turlu. Ama aksam yatmadan bi saat önce yaptı bi cay bardağı kadar su icti yatarken bakalim gece neler olacak 🤦🏻♀️🥴