yavrukurt_ iyi akşamlar herkese. 22 aylık oğlum var, 24. Ayına girince işe dönmem gerekiyor ve halihazırda evime gelecek bi bakıcı bulmuştum ancak çevremde çoğu kişi kreşe göndermemi ve bu şekilde daha güvenli olacağını söylüyorlar. Fikirleri merak ediyorum?
Miracinannesi_ yavrukurt_ eğer bakacak kişi guvenilirse en erken 3 yasinda kreşe verilmesinden yanayım
beyazzkuguu yavrukurt_ bende kızımı vereceğim 17 18 ayda düşünüyorum ve kreş daha mantıklı. Eğer eve kamera taktırıp takip edemeyecekseniz ilk defa gördüğünüzz birine kolay bırakamazsınız aklını kalır işte.
hunilimomy yavrukurt_ 2 yas kres daha mantıklı kendini gelişmesi yonunde eger bakici olarak alacağınız kisi cocuk gelisimci degilse evde etkinlik falan yaptıramaz en fazla parka çıkarır buda yeterli gelmez
yavrukurt_ Miracinannesi_ oturduğumuz sitede ablanın evine temizliğe gelen bir abla, ilk konuşmamız olumlu geçti ama tanımıyorum, güvenilirliğini de bilemiyorum maalesef.
Miracinannesi_ yavrukurt_ şu durumda kreşe vermeniz daha uygun olur öğrenci sayısının az öğretmen sayısının fazla oldugu bir kres olmasına özen gösterirsiniz bu sürede de duruma göre bakıcı arayisiniza devam edersiniz ise başlamadan bir ay önce kaydederseniz alışma sürecinde işinizden izin almak durumunda kalmazsınız
yavrukurt_ beyazzkuguu evet kamera koyacağım ve eşim geceleri çalışıyor genelde ve gündüzleri çoğu zaman evde olacak
Rez yavrukurt_ kreş bence hem etkinlik hem arkadaş hem ortam kalabalık açısından, ayrıca neredeyse özel kreş fiyatlarından fazla para istiyorlar ve örnek veriyorum yabancı dili var mı eve gelen bakıcının ?
Kuzularinanasi yavrukurt_ bakici bulduysaniz bi deneyin bakin nasil guvenilir mi denemeden bilemezsiniz.simdiden baslatin aliscak mi gorun.olmazsa krese verirsiniz
annesionucoksevermis yavrukurt_ benimde 17 aylık kreş düşünüyorum hatta bugün görüşmeye gittim. Bakıcı bulmuştum ama evinde bakmak istedi ergen çocukları vardı güvenemedim. Sonuçta kamera yok takip edeceğiniz hiçbir sistem yok kreşler bu konuda daha güvenli diye düşünüyorum. Hele bugün görüşmeye gidip ortamı gördüğümde biraz daha emin oldum. En azından oyun alanları var sosyalleşiyoelr. Bakıcı eline telefon vericek akşama kadar işini gücünü yapacak. Bana kreş mantıklı geldi.
Kizarmisdondurma yavrukurt_ Kimseyi küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın ama Bahsettiğin abla oğluna yetemez şuan
blueberryyy__ yavrukurt_ çocuk gelişim uzmanı olarak tavsiyem kreş yönünde olacak. Orada alacağı bir bilgiyi asla bakıcıda alamaz. Aynı yaş grubunda aynı nedenlerde orda olan çocuklar içinde olmak ona ayrı bir güven verecektir. Aynı zamanda belirli rutinler oluşması açısından da destekleyici olur daha küçük çünkü. Hem sizin iş onun kreş ve ev düzeni oluşması açısından da daha mantıklı. Bakıcı olduğu zaman bu bağlamlar oluşmuyor maalesef. İnanın öyle insanlar varki belki eline bir telefon verecek. Oyalamak için başka yollar deneyecek vb çok karşılaştım bu durumlarla.
blueberryyy__ yavrukurt_ çocuk gelişim uzmanı olarak tavsiyem kreş yönünde olacak. Orada alacağı bir bilgiyi asla bakıcıda alamaz. Aynı yaş grubunda aynı nedenlerde orda olan çocuklar içinde olmak ona ayrı bir güven verecektir. Aynı zamanda belirli rutinler oluşması açısından da destekleyici olur daha küçük çünkü. Hem sizin iş onun kreş ve ev düzeni oluşması açısından da daha mantıklı. Bakıcı olduğu zaman bu bağlamlar oluşmuyor maalesef. İnanın öyle insanlar varki belki eline bir telefon verecek. Oyalamak için başka yollar deneyecek vb çok karşılaştım bu durumlarla.
Masumanneincimm blueberryyy__ konuyu sabote etmek istemiyorum ama size sormak istiyorum kızımı kreşe verdim 3 yaşında. Kesinlikle gitmek istemiyor. Çok mu erken başladık acaba. Perperisan olduk okulda onunla. İki gündür ayirmiyor yanından. Her anında yanind olmamı istiyor.