eedd Kizlar bebeğim 7.5aylik tutunarak kalktığı için alt kademeye geçtim ama gece en az 10kere uyanır almasi neyse de koyarken içine bende düşeceğim nerdeyse. Odamiz da dar mecbur yatakla birleşik arada mesafe kalmıyor. Kullananlar nasil kullaniyor acaba
Minnakordek eedd ben içine ek bir sünger koydum az daha yukselttim boyum da cüce yani başka türlü elim yetmiyordu çocuğa
aslhnkrts eedd ses çıkarmasın diye o sert şilteyi pikeye sardım üstüne yazlık yorgan onun üstüne pamuklu döşek attım . Yandaki filelere de bebek pikesi asıyorum bi tarafına . Kızım 17 aylık dıgdundan beri bu şekilde yatıyor park beşikte
sibelkilic eedd tam bir cin işkencesi benımde oglum cok donuyor ters yatıyor bazen yastıktan vs uyandımı hemen ayaga kalkıyor boyu yetse cıkar durumda zorlanıyorum gecelerı sut verırken alıstım napım mecbur
mete59 eedd yatakla birleşik olunca zor alınıyor ben biraz mesafe bıraktım en azından bir ayağım sığacak kadar yataktan inip alıyorum
eedd Minnakordek yok yok bebeğiniz kalkamıyor mu o yukseklikte yine de yuksek olmuştur diye düşündüm kalkar düşer diye korkuyorum