Kızlar sezaryen olarak bebeğimi dünyaya getirdim şu an bebeğim 5 aylık hala dikiş yerlerim arada sızlıyor ve kırmızılıklar var bir arkadaşımın kesisini gördüm düz beyaz bir çizgi şeklindeydi ama onun ameliyatının üzerinden biraz geçmişti , karnımda da ameliyattan sonra morlukları oluşmuştu benim çok az morlukta duruyor arkadaşımınkininde öyle olduğunu görünce çok korktum acaba bana yanlış bir şey mi yaptılar diye benim gibi olan var mı acil yardım pleassee