Evet bende aynı şeyi yaşadım. Bu süreçte mastitte olmuştum biberon verdim 3gün falan memeyi asla tutmadı. Daha sonra 30ml mama yapıp yanımda eşimle emzirmeyi denedik. İhtiyacın olan tek şey damlalık veya çay kaşığı. Yanında olan biri memeden mama veya anne sütünü damlatsın bebek öyle memeyi tutuyor. Hareketlenmeye başladığı an tekrar damlatsın. Duruma göre bu 2 3 emzirme de olabilir 2 3gün de sürebilir