Kızlar iyi geceler agustosun 28 zinde oglumun dogum günü fakat kafam karısık nasıl yapsam diye 1 yasına girdiginde konsep yaptırmıstım kalabalık cagırmıstım 2 yasta birsey yapamadım bazı nedenler sebep şimdide öyle büyük birsey abartı birsey yapmak istemiyorum ailem gelemeyecek burdada öyle tanıdıgım kimsem yok kaynamamlar falan var sadece diyorum ki pasta yaptırayım ogluma bir iki balonla süsle olsun bitsin sadece kaynanamları cagırcam başka kimseyi cagırmıcam sizce nasıl birsey yapmalıyım