Kullanan memnun kalan var mı arkadaşlar geçen akşam kızımı tam 20 yerinden anlı burnu her yerinden sinek ısırmış tüm camlarda kapılarda sineklik var nerden nasıl giriyor bilmiyorum dün akşam sinek kovucu sıkıp öyle yatırdım şükür ısırma yok bugünde eczacı bir arkadaşımdan duydum mosquıtan sinek kovucu bant varmış yatağına veya giysisine yapıştırabilirsin 6 saate kadar korur dedi daha önce kullanıp memnun kalan var mı aranızda sizlere bir danışmak istedim