kubyackck kız ben sakinim sen sakin ol 😅 ben sana diyorum ki güvenmediğin şeyi kullanma yani ağır geldiğini düşündüğün şeyi bebeğine yapma .. zaten her bebekte aynı etkiyi yaratmıyor diyorum deneme yanılma yolu ile bulacaksın her bünyede etkisi farklı oluyor diyorum anlıyor musun ???? Kendi çocuğumda olan durumu da anlatıyorum. Kafan senin baya güzel arkadaşım .. ben bebeğime iyi geleceğini düşündüğüm şeyleri veriyorum ( doktoruma danışarak tabiki ) ona göre ilerliyorum demek ki senin sıkıntın var inanmıyorsun kullanma diyorum ? Lohusa depresyonundasın heralde yazdığımı iyi oku okey byyy